Цитати відомих людей про здоровий спосіб життя

«Ретельно дбай про своє здоров’я» – Марк Тулій Цицерон «Хто розраховує забезпечити собі здоров’я, перебуваючи у ліні, той чинить так само  безглуздо, як і людина, що думає мовчанням удосконалити свій голос» – Плутарх «Якщо людина сама стежить за своїм здоров’ям, то важко знайти лікаря, який знав би краще, що корисне для її здоров’я, ніж вона сам» – Сократ «Здоров’я є найвищим багатством людини» – Гіппократ «В сп’янінні всякий невільник гніву і утікач розуму» – Софокл «Сп’яніння – добровільне божевілля» – Арістотель «З хворобою жартує той, хто ран не відав» – Вільям Шекспір «Дев’ять десятих нашого щастя залежать від здоров’я» – Артур Шопенгауер «Мудрець буде швидше уникати хвороб, ніж вибиратиме засоби проти них» – Томас Мор «Ходьба і рух сприяють грі мозку і роботі думки» – Жан Жак Руссо «Майбутнє належить медицині запобіжній. Ця наука, йдучи рука об руку з лікувальною, приносить безперечну користь людству»- Микола Іванович Пирогов «Треба неодмінно струшувати себе фізично, щоб бути здоровим морально». «Краса тілесних форм завжди збігається з поняттям про здорову силу, про діяльність життєвої енергії» – Лев Миколайович Толстой «Суспільство більше всього потребує оздоровлення його духу, і це залежить менш від влади, ніж від нас» – Микола Семенович Лєсков «Без здоров’я неможливе і щастя» – Віссаріон Григорович Белінський «Алкоголізм робить більше спустошення, ніж три історичних батога разом узяті: голод, чума і війна» – Вільям Юарт Гладстон «Алкоголь набагато більше заподіює горя, ніж радості, всьому людству, хоча його і вживають задля радості» – Іван Петрович Павлов «Горілка біла, але красить ніс та чорнить репутацію» – Антон Павлович Чехов «Наркоманія – це багаторічна насолода смертю» – Франсуа Моріак «Починаєш палити, щоб довести, що ти чоловік. Потім намагаєшся кинути палити, щоб довести, що ти чоловік»- Жорж Симеон.